Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~patrycjusz81 | użytkownik

imię i nazwiskoPATRYCJUSZ adresGdynia zarejestrowany09.11.2008 @17:37:06 ostatnio na stronie01.12.2012 @13:04:16

Breve tempus aetatis satis longum est ad bene honestumque vivendum !

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty26 komentarze81 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
-JanKazimierz1    16.08.2009 @14:35:23
no mam teraz jeszcze kilkanaście zdjęć do wstawienia z samymi owadami
nie tylko żukami :P

dzięki
~alisja6    27.05.2009 @09:10:37
dzięki, już komuś to mówiłam, że sama się sobie dziwię
_______
-Kto nie ma odwagi do marzeń, nie będzie miał siły do walki.

http://www.alisja6.blog.onet.pl blog z moimi pracami...
-JanKazimierz1    10.05.2009 @07:41:48
a Pan szanowny znowu zdjęć nie dodaje i nie odwiedza :D!
digart czeka na Ciebie :P
Trzymaj się
~wkrysart43    01.05.2009 @09:54:05
Kilka rzeźb pokazałem na tym serwerze,proszę cofnij się trochę wstecz w mojej galerii/pozdrawiam Patrycjuszu
-JanKazimierz1    26.04.2009 @14:08:33
no to mi miło
~NightmareCreator    26.04.2009 @12:33:42
to był spontan mojego faceta żeby ułożyć płonące serduszko dlamnie xD ja miałam przy sobie tylko telefon dlatego zdjęcia takie w kit wysżły
_______
zamiast przeklinać ciemność zapal własną świeczkę.
~p4lasz    26.04.2009 @11:03:37
Wsziędzie hehe tylko dobrze sie rozglądać trzeba
~Violetka007    25.04.2009 @21:37:04
dziękuję ^-^
-JanKazimierz1    20.04.2009 @17:57:13
nie ma za co .. taka prawda fajne masz i tyle ..

~patrycjusz81    20.04.2009 @17:50:40
Dziekuje Napewno jeszcze odwiedzę Twoją galerie...
-JanKazimierz1    20.04.2009 @17:47:44
dziękuję za tak pochlebne opinie do moich skromnych fotografii
Twoje super !!
~patrycjusz81    17.03.2009 @10:52:09
wielkie dzięki
~sebikon    17.03.2009 @10:16:22
wszystkiego naj z okazji imienin i jutrzejszych urodzin Patryku
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt